Borrer igjen!

Her er borrene skjult av pelsen under øret

Da jeg kom hjem etter en kjempefin tur i kveld, fikk jeg ikke halsbåndet av Kicki og da så jeg at hun hadde borrer under øret og mot halsen. Den måtte jo bort.

Skal prøve å vise hvordan jeg fjerner borrer:

Her er borren plukket fram

Noe av den er dratt fram, den løsnet lett fra resten

Her er hovedborren, ordentlig skitt………

Litt annen vinkel

Her har jeg begynt å dra ut pelsen fra borren

Her er den delt enda litt til og jeg har begynt å dele den enda mer. Drar alltid ut pelsen av borren, ikke borren fra pelsen.

Nå er det ikke så veldig mye igjen

Nå er nesten hele borren fri og som dere ser under er det ikke mye pels som har blitt dratt av. Det er ikke nødvendig å gå løs med saks o.l.

Det behøver ikke å være krise å få borrer i pelsen, men det tar litt tid å få den helt ut. Trenger ikke børste heller, det er bedre å bare bruke fingrene.

Stikkord:

Legg igjen en kommentar