1. mars og nydelig vintervær

I dag har vi også vært på tur og jeg husket å ta med kamera. Jeg hadde problemer, for jeg så ikke en skitt av hva jeg tok bilder av.

Har lagt ut noen videoer på hjemmesiden som jeg tok i dag også.  www.kennelmollycoddle.com

I går var første gangen jeg turde å slippe Gaya når vi var på tur på 4 år!  For 4 år siden ble hun skremt av den eneste skiløperen vi så (var veldig lite snø den vinteren) og stakk av og var borte i 2 døgn. Politiet fant henne langs hovedveien og fikk fanget henne. Gjett om jeg var lettet. Tror nesten hele bygda var og lette etter henne, men ingen hadde sett henne. Hang opp bilder over alt til ingen nytte. Det endte heldigvis bra. Har ikke stolt helt på henne, men hun var jo så flink og lydig nå. Kom på alle innkallingene, sammen med Diesel og Betty.

I dag var vi også i skogen og jeg slapp Gaya og hun var like lydig!

Vi traff en koselig jente som det måtte hilses på

Legg igjen en kommentar